Barion Pixel

Hová szállít a CO-OP Online Kft-vel szerződött futárszolgálat?

Az online rendelési és házhozszállítási szolgáltatás Magyarország teljes területén vehető igénybe.

Milyen költséggel jár a házhozszállítás?

Árazásunk a következő: személyes átvételt INGYENESEN biztosítunk jászberényi telephelyünkön.

Csomagpontra való szállítás esetén (max. 20 kg-ig) a szállítási díj: 1 499 Ft.

Bruttó 30 000 Ft alatti (max. 40 kg-os) rendelés esetén a szállítás díja: 
Sprinter futárszolgálat – 1999 Ft
GLS Hungary: Futárszolgálat – 2399 Ft

Bruttó 30 000 Ft vagy afeletti (max. 40 kg-os) rendelés esetén a szállítás díja: INGYENES.

40 kg tömegű megrendelés felett 4 990 Ft szállítási díjat számolunk fel.

60 kg tömegű megrendelés felett 6 990 Ft szállítási díjat számolunk fel.

Egy rendelésben maximálisan rendelhető súly: 80kg.

Utánvétes fizetésre bruttó 300 000 Ft-os megrendelésig van lehetőség, melynek díja további 799Ft.

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Futárszolgálati kiszállítás mellett lehetőség van helyszíni (5100, Jászberény, Szelei út 71. alatti telephelyen, munkanapokon 10-18 óra között) személyes átvételre.

Személyes átvétel esetén sem szállítási, sem összekészítési költséget nem számítunk fel.

Ebben az esetben alkalmazható fizetési módok:

1.      Átutalás

2.      Online bankkártyás fizetés Barionnal

3.      Helyszíni bankkártyás fizetés

Amennyiben Ön személyes átvétellel rendel, munkatársunk telefonon keresi Önt, ha a rendelését összekészítettük.

A rendelés átvételére 5 munkanapot biztosítunk.

Átvétel céljából hívható telefonszámaink:

+3657/457-487

+3630/382-1724

Mi a helyzet akkor, ha a kézbesítéskor senki sincs otthon?

A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.

Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a GLS egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén a GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

A Sprinter a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a Sprinter a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra.

Amennyiben ez a kísérlet is kudarcot vall, a csomag visszakerül a központi raktárba, ahol a kapott elérhetőségen felkeresik a címzettet egyeztetés céljából.

Mennyit lehet egy termékből megrendelni?

Alapvetően, a készlet erejéig tetszőleges mennyiséget helyezhetsz kosárba, azonban érdemes figyelembe venned, hogy a kiszállítás 30 kg felett 4 990 Ft lesz 01.24-e után.

Hogyan tudok terméket a kosárba helyezni?

A Kosárba szövegre kattintva a kosárba helyezheted a terméket, továbbá annak leírását a képre kattintva tekintheted meg, ahol szintén lehetőséged van kiválasztani a cikket. A megvásárolni kívánt mennyiség, a + és – szimbólumokkal növelhető és csökkenthető.

Hogyan tudom eltávolítani a terméket a kosárból?

A Kosár ikonra kattintva, a Kosár oldalon, az adott termék neve és ára melletti X szimbólumra kattintva eltávolítható a tétel.

Van minimális rendelési értékhatár?

Webshopunkban nincs ilyen limit.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak a webshopban?

Áruházunkban utánvéttel, előre utalással és közvetlenül online bankkártyával (Barion) van lehetőséged fizetni.

Hogyan fizethetek utánvétes opció kiválasztásakor?

Utánvétes fizetési mód esetében, a GLS Hungary/Sprinter futárainál készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlítheted megrendelésed.

Mi az a Barion?

Amennyiben az online fizetési módot választod, átirányításra kerülsz a Barion fizetési felületére. Itt lehetőséged van Barion tárcán keresztül bejelentkezve fizetni, vagy regisztráció nélkül is. A bankkártyaadatok megadását követően a tranzakció azonnal végbemegy, az összeg pedig a CO-OP Online Kft bankszámlájára kerül. Ekkor megkezdjük rendelésed feldolgozását.

Vannak / lesznek kuponos kedvezmények?

Üzletünkben rendszeresen kínálunk exkluzív kedvezményeket törzsvásárlóinknak, vagy egy online kampány keretein belül kuponos kedvezményeket biztosítunk. A kuponkódot a Kosár illetve Pénztár oldalakon egyaránt meg lehet adni, a kedvezmény pedig azonnal aktiválódik. A kedvezményekről és kuponkódokról először a hírlevélre feliratkozó vásárlóink értesülnek.

Ki veheti át az alkoholos italt tartalmazó megrendelést?

Kérjük vedd figyelembe, hogy alkoholos italt, vagy olyan megrendelést, ami alkoholos italt is tartalmaz, csak olyan személy vehet át, aki betöltötte már a 18. életévét és ezt személyi igazolvánnyal vagy vezetői engedéllyel igazolni is tudja.

Érdemes fiókot regisztrálnom?

Amennyiben visszatérő vásárló leszel áruházunkban, célszerű saját fiókot regisztrálnod magadnak. Így egyetlen felületen meg tudod tekinteni korábbi rendeléseid, Kedvenceid, vásárlási előzményeid. A vásárlási élmény könnyen és gyorsabb lesz így.

Érdemes hírlevélre feliratkoznom?

Tanácsos lehet a hírlevélre történő feliratkozás, mert ezen a platformon keresztül értesítjük kedves vásárlóinkat minden új ajánlatunkról, hírekről és aktualitásokról. A feliratkozóink minden újdonságról előbb értesülnek, mint az általános látogatók.

Tudom sztornózni a megrendelésemet?

Igen, a rendelés leadását követő 24 órán belül lehetőséged van visszamondani a megrendelésed. Ehhez vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén és intézkedünk.

Tudom módosítani a szállítási vagy számlázási címet, a megrendelés leadását követően?

Igen, a rendelés leadását követő 24 órán belül lehetőséged van módosítani a megrendelésed. Ehhez vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.